Monday, March 27, 2006

Feil buss...

Hei og hopp!

Vi har fätt oss noen venner!!!
En fra tyskland og 3-4 andre herfra. De fölger oss ut om kvelden. ikke hver dag da, har vel bare vaert en kvelt forelopig. De er veldig hyggelige.
I dag skulle vi ta bussen til en annen by...Det gikk jo ikke sä bra.. vi endte opp et eller annet sted som ingen av oss hadde vaert för. Det var riktig by, men feil plass. Sä etter kanskje 20 min var det noen som hjalp oss pä den rette bussen tilbake. Sä da fant vi fram. Men du og du sä vanskelig det er ä finne fram när man ikke kan spräket. Vi har det veldig bra.
I gär var vi med pä brasiliansk gudstjeneste. Den lutherske skolen vi bor ved feiret 60 är... der satt vi og hörte pä masse taler.. Kanskje ikke sä morro, men da har vi sett litt hvordan det er ialle fall. Ganske likt som gudstjeneste i Norge. I alle fall der.

Kulturen her skjönner jeg meg ikke helt pä... men det er vel ikke sä rart när jeg kommer fra Norge. Det skal vel vaere sänn.

I natt var det skikkelig kaldt og jeg sov nesten ikke. Grunnen er kanskje at det begynner ä bli höst. Det er ikke lenger like varmt i skyggen som det var. Men nä pä dagen har det vaert varmt igjen. Skal ha pledd i natt... Har nemlig bare brukt laken sä langt.

Ellers sä savner jeg snö!!! Ja faktisk! Det gjör jeg. Men jeg klarer meg vel.

Klapp og klem!

2 Comments:

Blogger To disipler said...

HALLO I LUKEN!
Nå sitter jeg på jobb og drømmer meg bort i dine historier fra Brasil! Tenk at du er DER!! Savner deg. I kveld skal vi ha mentorgruppe-samling igjen. Det skal nok bli bra! Jeg var i Stavanger fra lørdag til mandag, noe som var veldig koselig! Fikk masse tid sammen med ungene!

Som sagt, kjære gode venn! Vi savner deg, men er GLAD for at du har det bra!

Vi ber fortsatt for deg og dere!

Les Jeremia 1, 5-9!

Stor og gosselig klem fra Vibeke...

28/3/06  
Blogger Karianne said...

Takk for hilsener!

31/3/06  

Post a Comment

<< Home