Tuesday, January 11, 2011

Tilbake

Da er jeg tilbake på skolebenken. Det kjennes ganske greit nå når den verste oppgaven er unnagjort : ) Sliter tidvis litt med konsentrasjonen, men det kommer seg forhåpentligvis etterhvert.

Foreløpig er vi fortsatt bare 2 (3) på rommet, men til hæjla (kanskje :-) blir vi 4 (5). Det blir.. spennende. Det går helt sikkert bra når jeg vender meg til det.

Det var fint å treffe venner igjen! Det er fine folk her nede! Vi prøver å gjenoppta løpinga som vi var så gode på før jul (selv om det ikke kunne merkes da jeg kom hjem og skulle skøyte på ski..). Så i dag var vi ute og løp. Vet ikke, men tipper det var ca 7 grader. (vet ikke altså) det var +8 grader da jeg landa på søndag.

En annen meget interessant ting er at jeg fortsatt er trøtt etter at jeg la meg 01.30 på lørdag/ søndag og stod opp 03.00..for å reise ned hit. Prøver å legge meg tidlig og sove litt på dagtid. Da går jo litt av tida til lesing bort.. men det hadde den gjort foran skjermen uansett...

Hopper litt i temaer her.. ikke noe Romerbrev struktur på mine blogg-innlegg (eller brev). En annen fin ting ved å komme hit igjen er Fussball- spill! Ja, det er jo herlig morsomt! Spesielt når man vinner, men selvfølgelig også når man taper (så lenge det ikke er alle kamper som tapes)

Tror det nå er på tide å legge seg. Frokostene har jeg foreløpig ikke sett noe til, og tror kanskje ikke det blir noe i morra heller.. får se.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home