Friday, September 24, 2010

Noen bilder fra soloppgangen

Sveits' Grand Canyon?
Alpene :-)

Sola ;-)

Ja, litt mørke bilder, men en liten smakebit. Alltid morro med bilder på blogg. Ikke så spennende med masse skrift.
Første dag på basen er snart over. Har spist, pakka ut, blitt kjent med noen folk, spist, snakka med mamma og pappa og sett film. I morra skal vi få en liten omvisning i området her. Og en liten introduksjon. Søndag skal vi til Lausanne basen på jubileumsfest for Ungdom i Oppdrag (50 år). Mandag starter skolen. Da regner jeg med vi skal begynne med Filemon som er en av de korteste bøkene. En skikkelig bra bok : ) Jeg liker den. Forstod lite av den før jeg fikk undervisning om den på DTS. En utrolig innholdsrik bor til å være så kort = ) Paulus er frimodig!
Oppfordrer dere til å lese Filemon. Det er en side i de fleste bibler.

3 Comments:

Anonymous Morten said...

Hei, Jeg tenkte faktisk på å dra til geneve eller lausanne i dag :P men dro til Basel istedenfor :) jeg bor i Engelberg, den tyskedelen, det er oppe i fjellene :)

26/9/10  
Blogger Karianne said...

Engelberg ja.. da kanskje vi ses på ski etter jul.. : )
HAr du det bra da?

26/9/10  
Anonymous Morten said...

jeg har det bra, kjeder meg litt, ettersom jeg ikke har begynt på skolen enda, men det durer og går... føler jo egentlig at tida går litt for fort...

9/10/10  

Post a Comment

<< Home