Friday, August 13, 2010

JObb

Første jobbuke etter ferien er over. Den har vært god. Pasientene strømmer inn og er trivelige : )
Mine medarbeiarar er nydelige og jeg trives så godt. Nå har jeg 10 vakter igjen før det blir ett år med andre ting. Et totalt annerledes år. Gleder meg!

Men jeg har gode venner her i landet som jeg gjerne skulle tatt med meg. Alle sammen, men det hadde blitt litt fullt kanskje og vanskelig å konsentrere seg ; )
Jeg er jo ikke langt unna og det er jo tross alt bare 9 mnd. Det går fort. Om jeg vil at det skal gå fort er en annen ting. Ja, jeg gleder meg allerede til å komme hjem igjen til gode venner, men skulle gjerne hatt mer enn 9 mnd til å gjøre akkurat det jeg skal gjøre. 18 mnd hadde vært noe.. først 9 på norsk og deretter 9 på engelsk..
Det får bli 9 på engelsk og resten av livet på norsk og engelsk : )

Tenk å få lese bibelen hele dagen, hver dag! Det er jo helt fantastisk!

Jeg liker regn og torden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home