Saturday, June 05, 2010

Lurer?

For deg som sitter hjemme og lurer på hvordan det egentlig går med Karianne:
Jeg har det bra!
Selv om jeg har veldig gode foreldre så er det ikke drømmen å flytte hjem for å bo i kasser i 3-4 måneder. MEN det er en god måte å spare på og ei anna jente har fått et rom i Oslo for to måneder. Jeg har gode venner i Oslo som inviterer meg inn i varmen : )
Har fått nøkkel til leiligheten til ei venninne. Hun kom med matpakke til meg på jobb en dag også. Høres jo ut som jeg lider stor nød, men det gjør jeg ikke!

Ellers:
- har ikke tid til å skrive de interessante blogginnleggene mine. Foreløpig i alle fall.
- støl etter fotball
- trøtt etter litt lite og uregelmessig søvn (og en del sol)
- gleder meg VELDIG til sommertur med Acta Skedsmokorset
- gleder meg generelt til sommerferie
- gleder meg til leiren Sommer på Hvaler
- gleder meg til å legge meg i kveld
- gleder meg til avslutning med Kompass i morra. En HERLIG gjeng!
- trives på jobb, selv om det har vært litt hektiske dager i det siste.
- vondt i nakken etter at jeg nettopp satt i stolen og sov. med hodet hengende..
- skal ned i kjelleren å sette opp en hylle til å rydde bort litt kasser
- har nettopp (før jeg sovna. eller..det var derfor det bare ble en halv til...) hørt 1,5 tale på spansk av Paul Washer. (Forstår sånn passe mye..) kan ikke snakke spansk selv..


Guds fred over søndagen og den kommende uka!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home