Thursday, August 05, 2010

Sommer

Det er i mangel av noe bedre at overskriften er det den er. Nå melder VG på nytt at godværet skal komme. De har faktisk ikke klart å lure meg til å kjøpe avisa. Men nå kommer kanskje godværet ettersom ferien snart er over.. = )
Etter rolige dager på begynnelsen av ferien har jeg nå gått over i en periode der alt går i ett. Skulle ønske denne var på begynnelsen av ferien slik at jeg kunne daffe litt på slutten. Har fortsatt litt forberedelser igjen til kursdagene med jobben på mandag og tirsdag. HElga kommer nok til å gå i ett. Men så er det jo litt greit også. Fint med gode venner! Godt å være på tur med folk som man slapper av med!
Forrige uke med Tuva og Jorun på leir og denna uka med Therese og Ida på Hardangervidda.

Ellers så lærer jeg stadig nye ting om meg selv og det er jo egentlig veldig greit! F:eks trodde jeg at jeg hadde slutta med å være så beskjeden overfor venner, men det hender altså fortsatt.
(Jeg takket nei til å låne laken av Therese før vi dro, og endte opp med lite søvn første natta pga at jeg ikke hadde laken) Sånn kan det gå.

Gleder meg til god undervisning på Reto i helga!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home