Wednesday, August 25, 2010

Besøk : )

Vi har hatt besøk av min niese siden mandag. Det er jo helt fantastisk når hun er så blid som hun er. (Er veldig glad i henne uansett altså:) Men det har jo bare vært fryd og gammen. Vi har kosa oss. Samtidig merker jeg at jeg ikke er vant til å ha noen som jeg må følge med på hele tiden..
Gode stunder har vi hatt. Det er helt spesielt når hun kommer løpende mot meg og sier "tante!". Det er fint når hun ligger på armen min og vi later som vi sover, eller når vi sitter på sengekanten og leser bok på kvelden eller når hun engasjerende forteller at hun ble stikki av en veff (veps). Hun er nydelig! Og snart får hun en lillebror = )

I dag har jeg også vært med på volleyballturnering på Lovisenberg. Det er en gang i året og veldig stas! Stor stemning og pølser mellom kampene. Vi fikk faktisk spille hele fire kamper i år. Vi var overraska og stolte over oss selv.


Gleder meg utrolig masse til helgetur med disse jentene:

2 Comments:

Anonymous Johannes said...

Et ord: Saks.. Haha
God roadtrip til dere alle 3 :)

27/8/10  
Blogger cammie said...

Unger er herlig:)jeg har møtt lille daniel til marit og stig jostein og han var HELT herlig:) leste jeg riktig? Keren Johanne: får lillebror?

KLem Camilla

27/8/10  

Post a Comment

<< Home