Tuesday, August 17, 2010

Natt

Noen ganger blir jobbinga litt annerledes enn planlagt. Det er helt greit. Liksom lettere å gå på nattevakt når man ikke har visst om det mer enn noen få timer. Bare hjem en tur etter dagvakt for å sove også på'n igjen. Helt ok.

Gleder meg over jobben min. Både at jeg har jobb, at jeg trives med selve jobben, kollegaene og at jeg snart har bare 8 vakter igjen. Det blir rart å skulle være borte et helt år. Hmm, nå ble det samme temaet igjen..

Ellers vil jeg fortsette å bli flinkere på å faktisk ikke tenke hva andre tenker/eller gjør. Som f.eks. søndag formiddag.. Da tenkte jeg at jeg gjerne ville henge med noen på dagen/kvelden. Tenkte kanskje å ta meg en tur til en øy å bade litt. Tenkte jeg kunne ringe ei venninne, men så tenkte jeg at hun sikkert var opptatt.. Hvordan kunne jeg egentlig vite det da? Det verste var jo at hun hadde tenkt akkurat det samme om meg..OG hun hadde dratt ut på en øy alene.. Hmm.. Hvorfor ikke bare ta den telefonen da? Det vil jeg bli flinkere til! Jeg fikk likevel etterhvert en utmerket kveld sammen med Tuva. Jeg er utrolig glad i Tuva! Rett og slett = )

Helga ble bra den. Har vært litt rastløs og hatt behov for å være sammen med venner. Vet ikke helt om det er fordi jeg snart skal bort eller om det er noe annet. Men behovet er der. Veldig greit å være aleine når jeg vet at jeg skal være sammen med folk dagen etter eller no. Jaja..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home