Tuesday, October 05, 2010

En uke har gått




En uke har gått og jeg har blitt kjent med folk. Ikke verst : )


Søndag tok Cornelia meg med på tur til Schasseral. En 5-6 timers fottur opp på en 1600 m topp der vi hadde utsikt til alpene og det som ellers måtte være av sveits: ) Nydelig vær og fine folk!


Etterpå bada vi i elva, spiste middag, så film og til slutt tilbake til basen. Det var nesten litt rart å være borte fra folka her en hel dag. Etterhvert kan jeg sikkert ha litt behov for det.




Vi har altså hatt en uke med undervisning i hvordan vi skal studere. På slutten av forrige uke hadde vi litt om Filemon. Denne uka skal vi gå igjennom Efeserne sammen. Det er en bok som man ellers ville hatt to dager på, men siden vi gjør det sammen blir det 5 dager. Så får vi se hvordan dette går når man skal gjøre det aleine.




Foreløpig føler jeg a jeg leser en helt ny bok.... det er på grunn av engelsken.. Jeg håper at jeg kommer enda bedre inn i det og at jeg kan finne gode rutiner. Denne gangen leste jeg kun på engelsk, men tror kanskje jeg kommer til å lese første runde på norsk.




Dette blir spennende!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home