Tuesday, October 26, 2010

Tida

Tida går fortere enn noen gang! Er det mulig?
Jeg er litt forkjøla og skal sove snart. Det lønner seg om jeg vil bli frisk..
Det går litt opp og ned. Men er utrolig takknemlig for å kunne gjøre det her. I kveld har jeg pugga kart og Paulus sine misjonsreiser. I alle fall den første. Vi har nemlig prøve på fredag. Den forrige gikk dårlig, men bedre enn jeg hadde trodd, for det er faktisk seriøse prøver her. Trodde de skulle være litt slappe, men det er de ikke. De kaller det eksamener, ettersom skolen er en del av University Of The Nations.

Glad i dere der hjemme, og deg Cornelia som leser bloggen min: )
I dag drømte jeg meg til Nordmarka og et stille vann uten mennesker. Bare Gud og meg. Men det er noen måneder til det skjer. Har flotte folk rundt meg her altså!! Stas : )

1 Comments:

Blogger Ulven said...

Flink du er!

Håper du koser deg masse!

27/10/10  

Post a Comment

<< Home