Monday, February 01, 2010

En epoke er forbi

Da har de flytta. Annette, Kristian og Keren. Sånn kan det gå. Det blir litt lengre å reise og jeg kommer ikke til å se dem like ofte som nå. Men de inspirerer meg. Veldig!

Lørdag passa jeg Keren. Det er jo en fryd! Hun er en fryd!
Kjenner at det går litt mer opp for meg at jeg ikke skal se henne hver uke.. huff.. De er alle tre en god grunn til å reise sørøstover. Gleder meg jo til et også. Bli kjent med folka på Reto. Lære mer spansk kanskje : )

Ellers gleder jeg meg veldig til vintertur med Acta gjengen. Det blir stas. Det er faktisk noen år siden sist jeg var med Acta på vintertur. Kanskje årets siste dag med telemark også.. Vi får se. Morro blir det!

Før det skal jeg jobbe, tegne, spise lunsj og planlegge tur.

Guds fred!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home