Monday, March 26, 2007

Vår og skog

I helga har jeg vært på Østmarkskapellet. Det var første gang og det var bra. Vår, skogstur, lite søvn, god mat, bra folk (som jeg ikke kjente så godt før jeg dro..). I går var det sportsgudstjeneste og vi stekte vafler og hadde ansvar for kafeen. Litt jobb, litt sliten, skulle gjerne vært ute i det fine været og ikke inne i vaffel-osen. Men det var jo bra for alle de som var på tur da=)

Nå er jeg dønn trøtt. Det har vært en del sykdom på jobben i det siste. Nå tenkte jeg at på grunn av søvnunderskudd det ble min tur, men kom meg da på jobb i dag også. Jeg blir av og til litt overrasket over at jeg fortsatt kan rangle litt innimellom. Ja.. til en viss grad da, for jeg er jo som sagt dønn trøtt.

Hvordan blir det vår? Hvordan kan blomstene plutselig begynne å blomstre igjen etter vintere? Jeg så den første hestehoven i går. Vinteren er fin, den er hvit, ren og stille. Sommeren er deilig, sol, varme, lette klær. Høsten er kosli, inne, regn, stearinlys. Våren... da blir det liv.

Det var ørlitte grann av munter vårstemning fra meg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home