Wednesday, March 21, 2007

Sisten

Jau jau.. Her kommer jeg etter på oppfordring fra Margot = )

Spillereglene: Den som blir "tatt" må skrive 6 rare ting/ting få veit, om seg selv, i sin egen blogg, i tillegg til at man angir reglene. Til slutt velger spilleren 6 nye bloggere som ”har den”, og lister opp navnene deres. Etter at det er gjort må han skrive kommentar på bloggene deres for at de skal vite at de er "tatt", og at de må lese bloggen til den som har tatt dem.

- Jeg trenger 8 timer søvn, men har nesten alltid på vekkerklokka for at jeg ikke skal sove mer enn 8 - 9 timer. Vil ikke kaste bort dagen.. dette gjelder også helger.
- Liker å være på flyplasser.. liker til og med å vente på flyplasser. (bortsett fra i Paris da det ble 12 timer, men det gikk greit det også.)
- Jeg kan sitte lenge å se på sildrende vann- blir glad av det= )
- Jeg har vært i Kina uten å se den kinesiske mur, og i Rio uten å reise opp til den store Kristus-statuen. (så den på avstand)
- Jeg bruker ett av fleecepleddene mine til gardin.
- Jeg har litt problemer med at andre skal høre lyder fra mine dobesøk...

Jeg har tatt Annette og Kristian, Ingunn og Vegar, Vibeke, Camilla, Bendik og Øyvind. Det ble 8 stk det..

Ellers så er det ganske tørt med linser etter en dag inkuldert dusj. HUK er et nydelig sted. Jeg følte meg så elska av Gud der jeg satt i solskinnet og kikket ut over havet. Det er godt å vite at det ikke bare er en følelse, men at det er fakta! Vi snakker ekte kjærlighet..!

3 Comments:

Blogger MARGOT TANGEN said...

Bra jobba!!! Haha. Koffår må eg egentligt skriva sånår word verification på din blogg??

21/3/07  
Blogger Karianne said...

Fordi at jeg fikk sånne reklame kommentarer. De blir bare sendt ut, men klarer ikke å skrive de bokstavene, men det kan du! Flink jente!!
Du synes sikkert det er litt kjipt å måtte skrive de der, og det synes jeg også, men vil ikke ha reklame skjønner du =)

21/3/07  
Anonymous Anonymous said...

hehe. Ok da. Ska klara å skriva dei bokstavane eg vel ;-) Eg har lyst å klatra me deg!! Kati ska me gjera det?? Neste gång eg ska t Oslo må eg avtala atte du e der fusst trur eg :-P Gla på deg!! :-)

23/3/07  

Post a Comment

<< Home