Thursday, March 08, 2007

Gud og gravide..

Tenk for en gave.. Hele pakka.. Alt det der med Gud..
Jeg klarer ikke å ikke tro på Gud og Bibelen når jeg ser en mage med et barn inni, eller bilde av et nyfødt barn. Det er for godt til å være sant.. Det er jo overnaturlig! Og at du da.. og jeg da.. har vært inni en mage.. er ikke det et under da?

"For Herren er en mektig Gud, en stor konge over alle guder, Han har jordens dyp i sin hånd og fjellees topper i eie. Havet er hans, for han har skapt det, det faste land har hans hender formet."
Salme 95. 3-5

2 Comments:

Blogger MARGOT TANGEN said...

:-) Vett du ka?? Savne deg eg... :-) Håpe me sjåast snart!!!

8/3/07  
Anonymous Anonymous said...

Karianne...min venn..
Du har'n...sjekk bloggen min hvis du lurer..

11/3/07  

Post a Comment

<< Home