Sunday, March 11, 2007

Den magen..

Den magen jeg tenkte på i forrige innlegg av bloggen.. den har blitt borte.. altså.. det som (eller DEN) som var inni der har kommet ut. Er det ikke fantastisk !?! Halleluja! Det skjer jo masse under hver eneste dag!

Ellers så skjønner jeg at det er sisten og at jeg har den. Men jeg kjenner det nesten i samme kategori som en fellesmail.. (det er kanskje det hele blogglivet dreier seg om.. en eneste stor fellesmail) Jeg velger i alle fall å vente med å "ta" noen andre.. Hm..

Var det noen som lurte på hvor jeg har flytta, Margot? Til Oslo-Vest.. Bygd ø'en. Her er det stille og fredelig, noe jeg godt kan like! Det kjipe er jo at jeg må så innmari tidlig opp. Heldigvis har jeg jo alltid en å prate med.. Så selv om jeg må stå 15 min ute om morran å vente på neste buss så er jeg jo aldri alene. Det kan jo være ganske praktisk faktisk å få sånne ventepauser. Det kjipe er som sagt bare at det er så innmari tidlig på morran da.

Nå kommer sist nattevakt sigende på.. så jeg må nok legge meg snart.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hei og hopp! Takk for sist! Håper alt er bra med deg, fortsatt!

Og forresten: Du har den!! Vi leker Blogge-sisten/tikken og herved er du tatt. Les bloggen min for mer info/regler!

Vi sees plutselig! Klem Mari

12/3/07  
Blogger MARGOT TANGEN said...

Tikken!! Du har an!!! Mær info på www.margotsinblogg.blogspot.com

18/3/07  

Post a Comment

<< Home