Wednesday, May 17, 2006

Dødsveien...

Ja, det er det den kalles og vi overlevde.. HURRA!!
Bare at bilen plutselig ikke ville kjøre framover...Der stod vi midt på den smale grusveien med mange meter rett ned.. og trailere stod i kø..Det ene hjulet stod også litt utenfor bilen-unormalt. Det var snakk om at vi skulle gå den siste biten.. men vi hoppet på en buss. Ikke alle fire likte det like godt, men det var jo i grunn spennende å stå i en buss og se ut av vinduet..og alt jeg så var flere hundre meter ned.. for veien var så smal at den så jeg ikke. Men vi lever da.
Natt til i går satt jeg ganske mey på do...og kasta opp samtidig..Det er jo ikke no morro, men sånnt skjer. Hadde vel bestemt meg for at jeg ikke ville kjøre den 6 timer lange turen denne dagen, men så frista det veldig å komme "hjem" til 17.mai feiringa her. Er glad vi dro i går, ellers så haddevi ikke rukket feiringa her tror jeg...

Hmm.. det ble litt for mye kanskje, til at folk gidder å lese. Det kommer bilder senere..nei..jeg har ikke batteri..hmm. får se da vettu. Noen som vet om det går an å legge ut film på blogg?? For det gir nok det beste inntrykket av dødsveien.

Var forresten på drømmestedet..En halvøy uten biler. Kun 30 familier. De hadde skole og levde av å selge ris. De levde helt enkelt, men jeg tror ikke at de ikke er lykkelige selv om de har elendige hus. De hadde en elv med rent vann.Da vi dro var det badetid..

Nok for nå=)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det hørtes spennende ut!!
Godt at du overlevde da min venn =)

18/5/06  
Blogger Karianne said...

Ja, det var bra jeg overlevde. Hvem du nå er..
Alltid kosli med en kommentar!!

18/5/06  

Post a Comment

<< Home