Tuesday, April 25, 2006

Vel framme

Omsider. Etter en lang reise. Da vi kom til Brasil fikk vi beskjed om at flyet vårt var kansellert og hadde vært kansellert i 3 måneder. Sånn kan det gå. Heldigvis fikk vi god hjelp og nye billetter til Bolivia. For jeg kom så langt hadde jeg lettet og landet 7 ganger.. 7 ganger. Men det gikk jo smertefritt denne gangen.
Nå er vi litt trotte. Har vært på omvisning på sykehuset der vi skal jobbe. Ser bra ut. Så har vi hatt 3 timer spansk undervisning.
Huset vi bor på er fint og vi har blitt litt kjent med noen av de som bor her.Detta blir bra!
Her kan det nok komme bilder etterhvert!! Da blir det litt mer spennende.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

HEI VENNEN! Takk for hilsen på bloggen min! Jeg er ganske fersk i denne bloggeverden.. Kanskje det er meninga at jeg skal svare spørsmål fra lesere på min egen blog? Det er vel ingen regler på det, tenker jeg, så svaret får du her: Jeg treffer deg gjerne i juni! Det høres så lenge ut til det, men 5 uker går i grunn veldig fort! Nyt tida! Jeg hører rykter om at du skal på DTS til høsten, så da blir vel dette bare en oppvarming på det som kommer... Hvor skal du ta DTS? Jeg kjenner ei som skal til Flekkerøya... GOD BLESS U, my sister! Jeg er glad i deg! Hilsen Annette

25/4/06  
Blogger Karianne said...

Hei og hopp!
Da har vi en date..=)
Jeg skal ikke på DTS. Den har jeg tatt. Men jeg har veldig lyst til å ta en sjelesorg skole fra mars,på Flekkerøya.
Jeg blir i Oslo fram til da, så da får vi forhåpentligvis mer tid sammen!

25/4/06  
Anonymous Anonymous said...

Akkurat ja! Jeg visste jo egentlig at du hadde tatt en DTS. Hvordan kunne jeg glemme det??? Tidlig krøkes... Jeg kjenner ei som går på det du skal ta på Flekkerøya. Jeg kan jo høre mer med ho hva ho syns, og så videreformidle det til deg.
En helt annen ting - jeg liker så godt lay-out'en på hjemmesiden din. Kunne tenke meg å skifte til noe liknende. Minns at den du har likner på Pål Atle og Vibeke sin, så kanskje Vikbeke kan hjelpe meg.. eller du? Må jeg være media-viteskaper for å få det til, eller har jeg ikke lett godt nok på blogspot? Jeg fant nemlig ikke den layouten på blogspot som du/dere bruker... Da får du ha god bedring og en velsignet dag/natt!

26/4/06  

Post a Comment

<< Home