Thursday, May 04, 2006

GRATULERER MED DAGEN MAMMA!!

Gratulerer med dagen mamma!!
Mamman min!! Håper du har det bra i Paris!! Glad i deg=)
Skal hilse fra Tuva også.

Dagen i dag..
(Her er antageligvis årsaken til vonde knær..)
Se for dere en Toyota Hiace..
Fem rader med tre seter hver.. Da får vi 15 seter. Dette er helt vanlig. I tillegg står det en mann bøyd over alle de andre. I dag kom det to voksne menn inn i tillegg. Altså..18 voksne folk inne i en Hiace i ca 20 min. Skulle selvfølgelig hatt kameraet med meg da.

Så kan dere se for dere meg traskende rundt med vanlige klær og legefrakk.
I gatene i det fattigere strøket av byen. Med sprøyter.. Har satt ca 80 sprøyter bare i dag, og en del i går. Se for dere de mektigste fjell.. De er ikke langt unne, og de er kulisser til min utøvelse av forebyggende sykepleie.

Så traff jeg en dame på bussen. Jeg forstod ikke så mye, men fikk nummeret hennes. Deretter hadde jeg spanskundervisning. Nå har jeg prøvd å sove og deretter hatt en dusj. I fortsettelsen blir det ut på resturang med gjengen her. Det er to volontører som skal reise i morra så det er avskjed for dem.

En bra dag med Jesus!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home