Sunday, May 07, 2006

Karaoke.++





Ja, faktisk. Jeg var på karaoke bar i går. Ganske arti. DEt var konkurranse og jeg vant.. nei jeg mener.. Bjørn vant. En av volontørene her. DEt var kanskje 20 stk med tilsammen. Hurra!!
Før det var vi på møte med skopusserne i byen. Det er de som er neserst på rangsstigen her. Dat var skikkelig bra og veldig utfordrende. Mye å tenke på. Før vi var på karaoke bar så var vi oppe på El Alto, på en evangeliseringskampanje. Det var den mest kjente kristne rappegruppa fra Peru som var der. Utstyret var ikke så verst, men det svikta litt.. og en norsk eller amerikansk gruppe ville kanskje bare gått sin vei, mens her improviserte de noe veldig. Egentlig ganske kult.
Og vet dere hva.. jeg kjøpte CD!!! Hehe.. for dere som kjenner meg er kanskje det litt arti..=)

I dag har vi vært med på utflukt med søndagsskolen (som her er på lørdag). Det er noe de har en gang i året ca, og er kjempe stas. Har fått lekt med barne til et av misjonærparene her. Herlige unger!!!!
Seinere var vi på åpent hus hod et annet misjonærpar. Masse folk og god mat.

Det er godt å kjenne seg mer hjemme her. Blir rart å skulle dra om fire uker. Det er jo så altfor kort.
SHALOM = )

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hei...wow så kult..det er så godt og høre at du har det bra og det er veldig fint at du legger ved bilder så jeg kan se hvor flott det er der.... det betyr mye og høre at du har det bra,å jeg gleder meg til du kommer hjem så kan vi tilbringe litt tid sammen..kjempe lenge siden nå.. jeg oppdaterer nesten hver dag på bloggen min..hehe..har skrivd litt fra refill som var på fredag..så ta gjerne en titt og si hva du syns.. glad i deg.tenker mye på deg...:) klemklem...

7/5/06  
Blogger To disipler said...

Hei vennen!
En stund siden sist nå! Bra og gøy å høre hvordan du har det og hva du gjør! Nå er sommeren kommet til Norge (25-26 grader i går (!)) Det holder sikkert ikke så lenge men det er bra nok for meg i mai.

Gud velsigne deg!

Klem fra fr. Normann

8/5/06  

Post a Comment

<< Home