Friday, May 23, 2014

Snart over

Ja, det er heldigvis ikke hverdagskost å selge leilighet : )
Nok en helg går til rydding og vasking. Og det er liksom når jeg holder på med det at jeg kjenner jeg er så glad i denne plassen. Jeg har så fine naboer, men det får jeg når jeg flytter også. Visning søndag og tirsdag, budrunde onsdag. Spennende!

Leiligheten Gud har latt meg låne : )

Fine kollegaer har jeg også. Senest i dag ble jeg 3 timer ekstra på jobb, bare for det sosiale. En herlig teologisk diskusjon/ samtale forgikk på vaktrommet. Trivelig! Eller.. ja, jeg synes det var fint! Men jeg blir nok av og til litt for engasjert.. Temaet var Gud i GT/NT. Gud er i går og i dag den samme, ja, til evig tid! Altså er Han den samme i GT og NT : )
Det er ting som er vanskelige å forstå i GT, og forsåvidt i NT, men Gud er den samme. 

: )

0 Comments:

Post a Comment

<< Home