Tuesday, March 18, 2014

Takknemlig

Noen ganger er det akkurat som om det veller inn over meg. Det Jesus har gjort. Jeg er så takknemlig! Å forstå det fullt og helt er ikke så lett, jeg synes rett og slett det kan være litt vanskelig å virkelig fatte denne nåden. Hva betyr det i praksis? Jeg blir ydmyk i møte med Jesus. Hans enorme kjærlighet. Den kjærligheten som førte Ham i døden..for så å vinne! Han valgte lidelsene. Han forlot det perfekte, himmelen. Jeg kjenner at jeg hadde hatt store problemer med å forlate himmelen og det totale nærværet av Gud, for å komme til jorda. Jesus er Gud, så han forlot jo ikke Gud, men Jesus visste om den lidelsen han måtte igjennom. Det er for meg utrolig. Det er stort! Jeg er takknemlig for at jeg kan få lov til å ta imot denne gaven. Det er bare Gud som kan gjennomføre en sånn plan. Skaperen av universet.

"Gud viser sin kjærlighet til oss ved at Kristus døde for oss da vi ennå var syndere." Rom

Det perfekte eksempelet på å elske sine fiender!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home