Saturday, December 22, 2012

Jul

Da har jeg tatt juleferie. Den starte med den tradisjonelle Tante Pose kvelden hos Keren. 

Siden sist har jeg bl.a fått ny inngangsdør til leiligheten, har hatt besøk av to hester rett utenfor blokka, har hatt besøk av ei lita niese som aldri har vært hos meg før, har jobba en del ekstra, vært på kafé (dette er ikke hverdagskost for meg nemlig). 
Nå tenker jeg å ta meg et bad og kanskje sove litt, før jeg skal prøve å få tatt julevasken..

Julaften skal jeg være på Reto.
Gleder meg til en litt annerledes julefeiring med fine folk!


 Døra da det ennå ikke var helt tett. 
Men nå har pappa'n min tetta og lista og det har blitt så bra! 
Jeg er så takknemlig for å ha en handy og hjelpsom pappa!!

Over: Utsikten under frokosten en torsdag formiddag



Hestene litt nærmere enn vanlig (bildet tatt fra balkongen)


Ønsker dere alle en velsignet julehøytid og et godt nytt år!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home