Sunday, December 02, 2012

1. søndag i advent

Jeg burde jo ikke ha tid til å legge ut disse bildene, men det frista litt mer enn å lese.. En blandings av Lukas og Ketalar (et legemiddel).
Vel får vel begynne lesinga..

I går var jeg forresten på konsert med SKRUK. Hadde hørt navnet på koret, men ante ikke hva jeg gikk til. Det var utrolig bra! Me gusta! Sammen med Tuva og Bjørnar var det en strålende helaften.

I dag har jeg vært en tur på Vettakollen. Det er en herlig plass. Nydelig utsikt over Oslo by, og ikke minst fjorden. Jeg har jo litt fjordgløtt hos meg, men det slår nok ikke Vettakollen.. Det er alltid inspirerende å være sammen med Ingvild. I dag var det samtale om livet med Jesus og hvorfor folk hatet Jesus, evt hater Jesus. ++

Nei.. nå må jeg lese.. God uke til deg!



0 Comments:

Post a Comment

<< Home