Tuesday, July 24, 2012

Sporadisk oppdatering

Jeg er ikke innmari god på å oppdatere bloggen..
Jeg er jo ikke så glad i å legge ut tanker her, og det er jo egentlig det som hadde vært spennede å skrive. Ferien har vært ganske så rolig.
Var på leir med RETO sist uke. Noe som forøvrig var veldig bra! Ekte fast føde!
Utfordrende. Jesus blir gjort stor.

Det er fint å få være sammen med familien både fysisk og åndelig.

Snart får jeg se tantebarn nr 3 :-) Hurra! Dama er stor og det er bare kort tid igjen til termin. Æ glær meg.

Prøver å lære meg litt spansk på si, men det går fryktelig tregt. Vel vel..

Kan nok hende at det blir lenge til neste oppdatering. Blir mye svada.. Ikke er jeg så god på å legge ut bilder heller. Hadde det bare vært så vel ;-)

God sommer til deg som er innom her!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home