Tuesday, January 31, 2012

Fridag:-)

Herlig dag!
Våkna kl 09 etter ca 10 timers søvn. Ser ut som det går fint å snu tilbake etter nattevaktshelg. Det er sjelden kost for meg. Men vi får nå se hvordan det går i kveld, om jeg får sove. Satser på det etter en deilig tur til Kikut. I dag, på min 5. skitur for året, trengte jeg ikke pauser. Det er herlig! Små gleder i hverdagen. Ingen som passerte meg heller.. før jeg kom til Sognsvann, da ble jeg forbikjørt av 2 stk. Egentlig lurer jeg på om folk blir sure når jeg skøyter over klassiskspora..? Gikk nemlig fra Kikut i en løype som ikke var brei nok. Jaja..

Jeg hadde en fin tur i alle fall. (Ikke det beste utsagnet..litt småegoistisk..)

Sitter i sofan med deilig gjærbakst lukt og fyr i peisen.

Her sitter jeg og gleder meg litt over at det ikke ble noe oppussingsobjekt på meg. Var på 3 visninger i går. Den ene leiligheten var et oppussingsobjekt som lå ute til 1 325 000, og gikk for 1 800 000!!! VANNVITTIG! Jalla!
Leilighet på Frysja lå ute til 1 490 000 og gikk for... hold deg fast... 2 100 000 for 40 kvadratmeter..
Jaja.. jeg flytter blikket over til andre siden av byen og litt nærmere broder'n og svigersøs :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home