Monday, December 05, 2011

Fotball

Jaja.. Sitter her litt skuffa.. Kampen for fotballen ble tapt i dag.
Men så snakka jeg litt med storebror, ja.. faktisk med begge på telefon på en kveld.. Ikke verst :-)
Jeg har to fantastiske storebrødre og to nydelige svigerinner (skreiv først venninner, og kunne vel latt det stå, for det er de også).

Nå hadde jeg skrevet masse som jeg klarte å slette.. æsj.. Gidder ikke skrive en gang til.
Men det var litt om livet i høst. Reising, jobb, bibelgruppe(som er GULL), tanke og bønneprosesser.
Gleder meg til julehøytiden. Feiringen av at Jesus fornedra seg selv, forlot himmelen og ble menneske som oss. Slik at vi kan få vende oss bort fra synden i våre liv, og vende oss til Ham. Så vi kan være sammen med, tjene, elske og ære vår Far!

Jeg liker Fil 2:6-12 veldig godt. Kristushymnen. Det er en del "jul" i det også, men med et litt annet perspektiv enn med Jesus i krybben.

God advents tid! En tid der vi venter på Jesus. Jeg ønsker at hver dag i året skal være en dag der jeg venter og er forberedt på at Jesus kan komme. Samtidig som jeg ønsker å leve som om det ennå vil ta litt tid før han kommer. For ingen vet dagen eller timen.

1 Comments:

Blogger MARGOT TANGEN said...

Eg like bloggen din :-) Eg like deg! Du e bra :-D

5/12/11  

Post a Comment

<< Home