Sunday, April 17, 2011

Savner dere der hjemme

Savner dere der hjemme. Var så fint å snakke med hele familien i dag! Glad i dere jeg : ) Men jeg har det bra her også. Det er veldig deilig med sol og varme. Varmen var borte i noen dager, men har kommet ganske bra tilbake. Godt å få litt farge på kroppen igjen.. I dag har jeg lest og spilt volleyball ute i sola (svetta i shorts og t-skjorte). Jeg nyter fortsatt at det er lite folk på basen. Noen uker til. Her er det lite ferie. Tar ferie fredag til søndag, men fram til da må jeg jobbe hardt. Jeg får nemlig besøk om halvannen uke- av mine foreldre : ) Esra og Nehemja er bøkene for tida, og de er bra de også! Gud er virkelig trofast! Guds fred!

1 Comments:

Blogger Ulven said...

Vi her hjemme savner deg, også!

19/4/11  

Post a Comment

<< Home