Sunday, April 03, 2011

Vår eller sommer?

Sitter her i skyggen i shorts : ) For meg er det sommer, men kjenner fortsatt at det er litt vår-luft. Ble så innmari brent i går på arma at jeg har langarma på meg og holder meg i skyggen. Nå har jeg harr ferie i tre dager. Det er deilig. Har selvfølgelig jobba litt, og vil jobbe litt til for å bli ferdig med noe som skal leveres etter ferien. (Det er litt sånn oppå alt det andre, så det er litt lett å foskyve det til siste frist..) Det er ganske tomt på basen nå, og i morra blir det enda tommere. Vi blir 9 studenter og 3 stab igjen på basen. Varmen og stillheten på en gang. Jeg ser fram til begge deler. Det blir rart også. Når jeg velger å ta pause fra jobbinga, så er det ikke sikkert at de andre har pause.. Jeg tror jeg kommer til å like det, men det kunne godt vært noen folk til. For studiesituasjonen er det perfekt. Ønsker dere en god uke! Guds fred!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ååå....karianne min kjære!!!! savner deg ufattelig masse, har sett på bildene fra sommer på hvaler og bobilturen i sommer uendelig mange ganger etter at jeg kom hit til sør-afrika...nå er det veldig mye kortene til vi sees enn da vi reiste hvert til vårt i januar!!!! gleder meg veldig til å henge igjen<3

4/4/11  

Post a Comment

<< Home