Thursday, March 24, 2011

Ski










Herlig dag! Kunne det blitt bedre?
Har et litt halvgodt kne, men hadde det vært helt bra så hadde jeg jo ikke kunne sitti her og nyte sol og utsikt. MEn.. skulle absolutt ønske at jeg kunne stått på telemark hele dagen!
JAja.. bra var det!
Her er det varmt og godt i dag. har vært det hele uka, men i dag er det ikke noe vind, og folk går i shorts ute..
Jeg burde holde meg inne og lese. Kjenner at jeg er i feriemodus selv om det er 5 dager igjen til ferie. (Henger litt etter på denne boka.. sånn kan det gå når hjernen er i feriemodus)
Leser 1.og 2.Kongebok sammen som en bok. Fordi det var sånn det var i utgangspunktet. Det er en lang bok, med mange konger.. : )
Skal bli godt med ferie fra onsdag ettermiddag! Gleder meg!

Jeg trives veldig godt! Opp og ned med motivasjon for lesing, ikke fordi det er Gods Ord, men fordi det er så mye. Men er utrolig takknemlig for muligheten! Gud er stor!

Nå må jeg tilbake til arbeidet. Gleder meg til å se dere til sommeren!

Cornelia: (if you read this) I will hopefully see you this weekend : )

Guds fred!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home