Friday, March 26, 2010

Slem Karianne

Ja, jeg har vært slem mot sykkelen min. Men det ser ut til at den har overlevd. I mine ungdomsår suklet jeg jo hele vinteren. Denne vinteren skulle jeg sette inn sykkelen, men da jeg kom ut i bakgården for å flytte den ned i kjellern var låsen fryst fast. Og der har den altså stått med MASSE snø på seg. Jeg måtte tråkke gjennom litt råtten snø for å få den ut. Men da bergingsprosessen var fullført kunne jeg sykle en liten svipp. Det ble ikke lange turen.. Jeg var nemlig så slem mot meg og sykkelen at jeg ikke gadd å skifte bremseklosser før vinteren tok sykkelen min. Så i dag har jeg i alle fall KJØPT bremseklosser. Vet ikke om det finnes flere enn meg der ute som utsetter sånne ting. Jeg har liksom bare stramma og stramma på bremsene til bremseklossene ikke er klosser lenger men bare striper av gummi som henger på felgen. Kanskje jeg kunne brukt denne tiden på dataen til å skifte klossene..? Ja, det kunne jeg sikkert, men foreløpig ligger de trygt nedi sekken min.

I går var jeg på Emmaus med en betydelig nydelig gjeng med jenter. (5 stk). Jeg er heldig som får være med på det der altså! Så takknemlig! Takk, Gud!

Jeg er klar for Refill i kveld, jobb i morra, jobb søndag og jobb mandag før jeg drar på leir onsdag!

Bildene under viser den deilige korte veien til skiløypa fra huset til mamma og pappa.(ca 100 m fra låven?) Og den deilige naturen Gud har gitt oss.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home