Saturday, March 06, 2010

Optimist

Gratulerer til Jan Teigen som fikk hedersprisen!

Siste uka har vært fin! Det har vært fint vær og jeg har gått noen mil på ski. Det er fantastisk bra føre der ute nå. Så til du som ikke har prøvd skia ennå.. Anbefaler det på det sterkeste!! Med sol og løypespor så langt øyet rekker.. Åhh!
Torsdag tok jeg bussen til Skedsmokorset og gikk innover i Romeriksåsen. Det tok meg kortere tid med kollektivt til Skedsmokorset enn det tok til Frognerseteren sist.. Så er det til og med bedre løyper der, på Skedsmokorset. Fordi det er preparert for skøyting : ) STAS!
Hyggelige folk treffer man i skauen også!
Kroppen var nok ikke klar for så mye ski, men lar den hente seg inn litt i helga før det blir mere ski til uka.

Ting jeg gleder meg til:
- Å treffe ei av bestevenninnene mine fra barneskolen. Har ikke sett henne på ca 12 år. Det blir stas!
- Å reise til Sveits til høsten.
- Å komme meg hjem å sove om 8 timer.

2 Comments:

Anonymous Flesjå said...

- Foreldrefest

7/3/10  
Blogger Karianne said...

- FOreldrefest!

8/3/10  

Post a Comment

<< Home