Friday, February 26, 2010

Tanker

Hva fordriver man tiden med når man ligger i senga fra kl 22.30 til 05.00 (det var da jeg sist så på klokka) uten å få sove? Tenkte kanskje jeg sku lese litt, men hvis jeg hadde begynt å lese ville jeg blitt mer våken? Tenk om det egentlig var like før jeg sovna.. Tror det meste av tiden faktisk gikk med til å : 1) vurdere om jeg skulle ta en dæsj nesespray. 2) tenke på at jeg MÅTTE sove.

Det er lite stas å ligge våken. Alt henger jo sammen. Nå har jeg vært forkjøla i lange tider, og blir sakte men sikkert bedre. Hva hvis jeg bare tror at jeg er helt frisk.. :-)

Ellers så har jeg det bra altså : )

Bortsett fra at jeg ikke har gått noe særlig på ski heller.. jaja.. dette ble et klage innlegg.

Hva er bra da? Jeg gleder meg over at Gud har vist meg en ny hobby. Gleder meg over Gud. Han som har skapt oss. Gleder meg over snøen. Gleder meg over barna som kommer til verden.
Jeg gleder meg over familien min og vennene mine. Jobben min. Jeg er så priviligert.

Her viser jeg et lite klipp av pappa, Einar og Arnold på Canadiske TV nyheter. Det er nok OL ilden det snakkes om..

Pappa på TV nyhetene i Canada :)

I morra reiser de hjem etter OL eventyret. OL ja.. det er mye man kan si om OL. Det er jo gøy med alle medaljene da. I går ble jeg nesten litt rørt der jeg satt og så på langrennsjentene. Sånn kan det gå. Gøy at Sverige ha gjort det bra også!

1 Comments:

Blogger Ulven said...

Haha. Herlig video!

27/2/10  

Post a Comment

<< Home