Tuesday, February 23, 2010

Reklame, snørr og tårer

Snørr og tårer er jeg lei av. Har holdt på litt for lenge med denne forkjølelsen nå..
Ellers så har jeg kommet meg inn i reklame bransjen.. eller.. en liten snutt i alle fall. Skulle bare ønske at det var mange flere Storsalen folk sånn at vi kunne fått masse penger.. Neste gang kanskje..!
Jeg har funnet et nytt talent. Det er litt morro : ) Men alt tar tid. Skulle ønske jeg hadde mer tid, men jeg hadde sansynligvis fylt opp den også.
Mange ting jeg skulle gjort og har lyst til å gjøre. Så trenger kroppen min litt hvile, hvis den skal klare å bli frisk. Ikke at jeg er SYK assa. Bare nesten.

I helga var jeg på Reto. For en gjeng. Gjestfrihet som jeg ser opp til! Gode taler. Bibel, levd liv og utfordring til oss som hørte på. Spennende!

Siden sist er det jo noen som har kommet ut av skapet med graviditet og en som har kommet ut av mammaen sin : ) Joel Alessandro ble født mandag for en uke siden. Det er stas. Gleder meg til å se ham.

Noen har vinterferie, det skulle jeg gjerne hatt. Nattevakter er ikke drømmen (for jeg er jo våken.. ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home