Wednesday, March 24, 2010

Oi for noen dager

Ja, noen ganger blir jeg sint inni meg. Som for eksempel når noen snakker til et annet menneske som om den personen ikke var verdt noe som helst. Huff!

Ellers så har jeg det bra altså. (Har det blitt typisk meg å skrive..?)

Jeg gleder meg til smågruppe i morra. En gjeng med nydelige jenter.

Til høsten skal jeg på SBS (School of Biblical Studies) med Ungdom I Opprag. Eller Jungend Mit Einer Mission, eller no sånt. Det ble altså Sveits av diverse årsaker. Tror det blir heftig mye lesing de 9 månedene.

Kommer til å savne familie, venner og ungdommene på Emmaus. Men gleder meg til at Gud vil vise meg mer av hvem Han er og hvem jeg er. Gleder meg til å lese Guds Ord i bøtter og spann. Forhåpentligvis la Ham få forandre meg. Ikke at jeg er så verst.. ; -) Men litt forandring skader vel ikke..

Gleder meg til å få større forståelse av tiden bibelens bøker er skrevet i.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home