Monday, March 22, 2010

To på en dag!

Fine mennesker! En gjeng med gode folk. Glad i de folka der jeg.

Tenk.. Så var vi ferdig med å pakke ned alt sammen. Emmaus var forandret tilbake til sånn det så ut før vi begynte. Da dro vi på McDonalds. Sånn som vi gjorde litt mer av i gamle dager : )

Fint å være sammen med ungdommen. De som er født på 90-tallet. Det var tider.

JA, det var tider. Det er tider nå også.

Gleder meg med de glade og gråter med de som gråter.

Gleder og gruer meg til høsten. Gleder meg mest.

Gleder meg til å gå og legge meg.

Gleder meg til å sove. Gleder meg til Refill på fredag. Gleder meg til jentekveld på tirsdag. Gleder meg til Kompass-middag på onsdag og smågruppe på torsdag. Gleder meg til påskeleir. Gleder meg over livet med Jesus.

Fest og glede!

Usammenhengende og grei blogg sånn natt til mandag.. Sov godt!

2 Comments:

Blogger Frode said...

Fest og glede er bra! :)

Hva skal du gjøre til høsten?

Ha en velsignet påske! :)

22/3/10  
Blogger Ulven said...

Jeg lever lenge på denna helga! Vi er så velsigna!

22/3/10  

Post a Comment

<< Home