Wednesday, March 06, 2013

En ny vår

Jeg er utrolig takknemlig for de fire årstidene! Nå har jeg fått gjort unna litt skigåing (mindre enn  sist vinter, men dog..) og er kjempe klar for Våren. Velkommen skal du være! Gleder meg til det er bare veier overalt og sykkelen kan tas frem. (første vinter i Oslo at sykkelen har vært i dvale). Så får vi se hvordan helsa holder i 2013 ;-) Kanskje blir det en ny vår også der..

Kontrasten: 30 år og hofteproblemer - 30 år og ser så ung ut at pasientene ikke stoler helt på det jeg sier.

Hadde en sånn opplevelse i dag på jobb, der fysioterapeuten måtte inn for å si at jeg hadde gjort det riktig... Pasienten litt småflau når det etterhvert kommer fram at jeg har jobba der i snart 7 år.  Jau jau, setter nok pris på det en gang:-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home