Wednesday, February 20, 2013

Guds under

Ja, det er enda et av Guds under! Det er rett og slett helt fantastisk! På søndag "holdt" jeg i foten til denne lille jenta som da var på innsiden av sin mors mage, og vips, i dag er hun ute. Jeg tror at det må være noen som står bak det der. (Ikke bare min bror, men noen enda større!!). Det er altfor mange tusener av detaljer som skal til for at det lille mennesket kan få leve og det er ikke mulig at verden bare har utvikla seg til å bli sånn over millioner av år. Det klarer jeg ikke å tro. Takk, Gud for ei litta niese til! 
Nå har jeg tre nieser og en nevø. Stort:-)

Så i morra bytter jeg ut tur til Kikut med tur til Skedsmokorset. Da får jeg en torsdag fylt med skitur, tid med to svigerinner, en bror, de to ferskeste niesene og et par stolte (beste)foreldre. 
Må legge meg snart, så jeg kan være opplagt til den store dagen :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home