Sunday, February 24, 2013

Ateist vs kristen

Har sett litt på you tube den siste halvtimen.. Lette etter en tale av Paul Washer og endte opp med en snutt med ham og Kirk Cameron. For noen år siden så jeg to av filmene fra Left Behind serien. Jeg leste alle bøkene for 8-9 år siden og er forsåvidt ikke enig i tolkningen av Joh. Åp, men synes det var en spennende serie. Kirk Cameron spilte i Left Behind filmen. (tror jeg:-). Jeg så dette klippet med Washer og Cameron og etterpå dukka det opp andre snutter med Kirk Cameron. Jeg kjenner ikke så mye til denne mannen, men han kaster seg ut i krigen. Føler nesten han blir "steinet" av noen amerikanere på nett, han får virkelig gjennomgå.

Tenkte bare å gi en liten hyllest til mennesker som står opp for sannheten. Og om ikke det er fysisk forfølgelse med pisking og steining, så er det likevel en annerledes og veldig utfordrende forfølgelse i vesten. Ble nok litt overraska over hvor voldsomt hatet mot Cameron er.

Sier Jesus at jeg kommer til å bli likt av alle? Er jeg likt av alle? 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home