Friday, June 29, 2007

Vet ikke

Da er Vogtsgate kapittelet i mitt liv over ( for denne gang). Jeg håper også at det var siste gang. Nå har "vi" flytta. Altså Ingunn, Vegar og jeg.. = )
De har kjøpt "oss" ny leilighet. Kjenner at dette kanskje var siste gang jeg tulla med det der- før det blir fare for at jeg tror det selv... = ) Rart hvordan vi kan påvirke oss selv på så mange forskjellige måter..
Uansett.. Forhåpentligvis aldri mer leilighet i Vogtsgate, i alle fall ikke med soverommet ut mot trikkeskinna..

Er så trøtt at det ikke kommer noe dypere i dag heller.. (så har jeg blitt mer skeptisk til sånne dype oppdateringer på nett, men det går kanskje over?)

2 Comments:

Blogger Eimda said...

Trikkeskinner høres ut som støy for meg, det er jo flott å finne en god boplass da. Hvor har du flytta nå...

6/7/07  
Anonymous Anonymous said...

Hopp og hei! Håper du har god sommer! Kanskje vi til høsten? God klem fra meg:)

11/7/07  

Post a Comment

<< Home