Friday, June 22, 2007

Jau jau

Da var det over..
Har ikke hatt så lang fri på lenge, lenge. Langfri med bra innhold, bading, fotball, Ravneberget, båthus, gode venner, gode samtaler og nydelig natur. Eintrøa er en fantastisk plass.

Her regner det, og jeg sitter igjen i kjelleren hos mor og far og tenker at jeg bør rydde litt opp i flyttelasset som er strødd rundt.. Henta siste rest hos Ingunn og Vegar i dag (det var jo ikke så lite som jeg trodde)
Men hvor skal man starte liksom?? Finner meg nok heller en bok og leser litt.



"Kom, la oss juble for Herren og rope høyt for vår frelses klippe! La oss tre fram for ham med lovsang og hylle ham med sang og spill! For Herren er en mektig Gud, en stor konge over alle guder. Han har jordens dyp i sin hånd og fjellenes topper i eie. Havet er hans, for han har skapt det, det faste land har hans hender formet. Kom, vi vil bøye oss og tilbe, bøye kne for Herren, vår skaper!"
Salme 95.1-6

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oj!..hehe..hei..ikke no jaja..
men du er hjemme igjen..trodde ikke du kom ennå..men godt å ha deg litt nærmere igjen! du skulle jobbe i helga?jeg har fri imorra også skal jeg jobbe dag på søndag, men vi sees vel plutselig! gla ideg min venn!
kos og klemmm

23/6/07  

Post a Comment

<< Home