Wednesday, December 05, 2007

Fallskjerm!!

Jepp.. Det var planen. Ble plukka opp kl 07.00. (presis denne gangen). Kjørte til Byron Bay. Signerte papirer som sa at dette var farlig.. Venta.. Fikk kort informasjon om hvordan man hopper ut av flyet.. De tok på meg selen (eller sæla, som jeg ville sagt)... Og der stod jeg.. Folk landa foran meg, og flyet stod klart... men så fikk vi beskjed om at været var for dårlig. Altså..mer venting. 20 min. Jaja.. 10 min gikk og vi hørte torden. Det var det. "Vi kjører dere inn til Byron Bay, så kandere være der litt. Spise lunsj og kikke. Ring tilbake kl 14.00" Da var klokka ca 11.00. Kjipt. Traska rundt i Byron Bay og spiste med mine nye venner. Ringte tilbake kl 14.00. "Dessverre, det regner fortsatt, ring tilbake kl 16.00". Neste gang var det opphold og de henta oss. Stod der med utstyret.. klar til å gå inn i det minste flyet jeg har sitti i noen gang (kult). Vi kom oss inn i flyet og... opp i lufta... Så sa de.."Dessverre...)
De sa ikke det tenk. Vi hoppa ut av flyet. Eller aka oss ut av flyet. Morro. Jeg har hoppa i fallskjerm i dag! Hurra! Tøff som jeg er (av og til) så var jeg ikke nervøs en eneste gang. Det var bare morro og digg! Trodde jeg ville komme til å være nervøs når jeg satt på kanten, men dengang ei : )

(Til dere som er som meg.. glad i bilder.. Jeg har prøvd meget hard! Men data'n vil ikke hjelpe meg. Den er treg og vil ikke laste ned bildene mine.)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

WOW!!! Tøft!!!! Du e steike tøffe da :-D Eg o vil!!!!!! Men vett kje om eg hadde tørt... :-P Kati kjeme du him??

5/12/07  

Post a Comment

<< Home