Monday, December 03, 2007

På reisefot igjen

Jepp.. Da er jeg tilbake til Surfers Paradise igjen..
Den plassen jeg likte minst av alle plassene jeg var den første måneden. Men hva gjør man vel ikke for å være sammen med gode venner:)
Mine venner fra Adelaide kommer nemlig hit på ferie og jeg skal leke litt med dem.
Ellers så har jeg jo vært i Canberra i to uker. Passa barn, ommøblert et rom, pakka ut flyttelasset til venninna mi, vaska litt hus for familien jeg bodde hos. De skal nemlig flytte. Det minna meg om sist gang jeg vaske ut av et hus.. 13 timer på Bygdøy. Morro:)
Ellers så har jeg gleden av å fortelle at etter den mest regnfulle sommeren jeg kan huske i Norge... kom jeg til Australia og opplevde den våteste november de har hatt på 7 år. Gjennomsnittlig dobbelt så mye regn. Den perioden det ikke regna, da var vi i Adelaide. Så snart vi kom tilbake til Canberra begynte det å regne. De takka oss:) De er nemlig glad for regn. Sånn kan det gå.
Da jeg var på gården til Katie brukte jeg nesten ikke vann.. De har jo bare det de får når det regner. Dyrebart vann..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home