Saturday, October 20, 2007

Fraser Island

Det var en arti tur:)
Verdens største sandøy, blir det sagt. Bussene kjører altså i sand og sand og sand. Noen mil ble også kjørt på stranda, i vannkanten. Midt på øya er det flere innsjøer. Vi fikk bade i en av dem. Merkelig å hoppe utti når det føles som om det er saltvann.. men så er det ferskvann. Nesten som å drikke appeslinjuice når man tror det er melk. Eller.. DET er vel mye verre!!
I dag har vi funnet et sted å bo pluss at vi vært noen timer på stranda. Vi er altså i Noosa. Deilig strand med store bølger. Ettersom jeg ble helt skrapt opp etter forrige surfe-forsøk skal jeg holde meg unna surfinga her.
I morra tenker vi å spasere en tur i en liten nasjonalpark her.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Hei Karianne! Du ser ut til å ha det ganske bra, søster! Det liker jeg! Vi skal ut å jogge lysløypa nå. Guds fred!
hilsen Kristian

21/10/07  
Anonymous Anonymous said...

Hei Karianne.
Moro å lese om hvordan du har det down under. Ser ut som du storkoser deg og nyter livet. Det er godt! Jeg så krokodilla på bildet da... Også er du utrolig tøff som frivillig slenger en slange rundt nakken. Stort! Kos deg videre på ferien din. Selv stikker jeg i dag en uke på guttetur til Marseille.
Ha det fint! Klem Oddmund

23/10/07  

Post a Comment

<< Home