Tuesday, October 02, 2007

Sydney

Jepp.
Da er vi i Sydney. Skulle videre med fly til Cairns, men de hadde ikke no i dag, så da blir det i morra tidlig-TIDLIG!
Reisa har jo gått meget bra! Tok litt tid på Gardermoen, men kom da igjennom der også. Det peip da jeg passerte kontrollen. Jeg ble vinket inn til siden og der stod det en mann og en kvinne.
Hun sa: Gå til ham du. Så da gjorde jeg det.
Han kontrollerer jo folk hele tiden og vet hvordan det skal foregå. Men han mumla og jeg forstod ikke helt hva han mente.
Hmm.. Da tenkte jeg på alle pasientene som kommer til oss. Mange har ikke vært på sykehus fØr. Husker jo stort sett på det. Men likevel er det sikkert ting jeg tar som en selvfØlge.
Det ble jo litt tanker da.
Ellers så har jeg funnet ut hvordan jeg kan skrive åæØ, den siste bokstaven der blir stor. Noen som har forslag til hvordan jeg kan krympe den?
Vil dere ha værmelding forresten?
Shorts passer fint! Varmt og godt. Som en god norsk sommer.
I dag ja. Må fortelleo m i dag. Vi kom hit kl 06.00 ca. Var ute en tur fra 09.00 - 11.00. Så skulle vi sove ca 2 timer. Ikke for mye, for da vil vi ikke få sove til kvelden. Satte kl på 14.00. Våkna 18.30. Huff. Så nå sitter vi her da. Men tror det skal gå greit å sove i natt likevel. Skal jo opp igjen 03.45.


Oi, det ble mye. Skal prØve å ikke skrive så mye hver gang.

Cornelia og jeg her det veldig greit = )

1 Comments:

Blogger John said...

Jeg vet!! du kan kopiere en liten ø fra et annet sted på bloggen din :-p

7/10/07  

Post a Comment

<< Home