Sunday, August 05, 2007

Siste feriedag

Jepp jepp.. Det var siste feridagen. Foreløpig..
Har spart sommerferien til litt seinere.
I dag var det helt blå himmel da jeg våkna. Innen en time etter at jeg stod opp var det grå himmel.
I går var jeg på kino med Vegar. Evan almighty. Jeg hadde lyst til å se den, men var likevel litt skeptisk. Blir det litt for mye av det gode.. etter Bruce almighty? Men jeg syntes den var morsom og bra. Man kan jo alltids være kritisk til diverse.. ; )
Nå skal jeg ut i grå-været å plukke bær sammen med Annette og Kristian.
Gleder meg til sommerferien min jeg. Altså 30 sept. Da skal jeg få sol. Problemet blir vel da at jeg ikke orker å være i sola.. men men, det er jo et luksusproblem.
I år skulle jeg ha bodd på Grøtavær. Får jevnlig oppdatering om finværet der, når det er fint da. Det vil jo si at jeg har fått ganske mange meldinger denne sommeren. Kosli det!
Blåbær her kommer vi!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Takk for det! Håper du har hatt en bra sommer! Og får noen deilige feriedager i sept/okt! For meg venter eksamen og Estland. Spennende! Snakkes:) Klem

7/8/07  

Post a Comment

<< Home