Tuesday, October 09, 2007

Magnetic Island


Fikk ikke snudd detta, men det går vel bra:)


Jepp.. Nydelig øy med mange strender.
Vi var i en koala park! Der holdt jeg en krokodille, en slange og klappa en koala. Ganske morro egentlig. Koalaene er jo nydelige, men de er utrolig slappe dyr. De sover jo mer enn 15 timer i døgnet. For et liv.. :)
Etter at vi hadde vært der spiste vi middag og tenkte at vi sku være der ute noen timer til, men så blir det jo fort mørkt her down under. Gikk en liten tur ut på en sandbanke. Der lå det en båt. Det så ut som et hus. Og det var det. En gammel mann hadde bodd der i 30 år. Stilig. Båten hadde han bygd selv. Han levde i pakt med naturen. Fikk strøm fra sola:)
Original kar som hadde mye å fortelle ; )
I morra skal vi videre. Kanskje det blir seiling på oss om et par dager..

3 Comments:

Blogger Cafilius said...

Godt å høre at du har det bra, kjære venn! Bra at du oppdaterer oss på bloggen, og bra at jeg leser den! Gleder meg til å høre mer fra deg! Gud velsigne deg videre!!
KlemV

10/10/07  
Blogger Einar og Eva said...

Hei snuppa!
Skulle ønske jeg var i dine sko..eller sandaler kanskje??:) Men her sitter jeg i sofaen i Staffeldts med pledd og undrer på om vi får det første snø- fallet for vinteren idag. Det er nemlig meldt snø her..men foreløpig ser det ikke slik ut. Veldig godt å lese og se at du har det bra, vennen! Skal hilse deg så mye fra lille- gutt i magen. Han gleder seg veldig til å treffe "tante" Karianne:)
Glad i deg! Klem fra Eva (og Einar) :)

11/10/07  
Anonymous Anonymous said...

hei kjære!kjempegøy å se bilder og lese åssen du har d! kunne ønske jeg var der! Men om du vil kan vi godt ta dykkelappen sammen når du kommer hjem..jeg har begynt engang..kan godt begynne en gang til..

14/10/07  

Post a Comment

<< Home