Tuesday, May 30, 2006

Snart slutt..

I dag hadde jeg siste spansk time. Hadde trodd jeg skulle lære spansk, men det går ikke så bra når man bare er sammen med norske sånn utenom jobb. I morra har vi siste dag på jobb. Og.. Tuva har bursdag.
I kveld skal vi ut og bowle. Det sies at det er manuell bowling.. altså at de har en mann som stabler kjeglene... Det høres jo kjempe gøy ut. I alle fall etter å ha vært på Hard Rock cafe i Oslo, der de har sånn nymotens bowling.. altså at man kaster kula på en kort bane og så er det en skjerm som tar over. Skuffende, men gøy å ha prøvd. Poenget er i alle fall at det er stor forskjell på disse to typene bowling.
Ja, det ble mye bowling. Gleder meg uansett..
I morra blir det massasje = )
Ellers så har jeg lest om "Gud's smugler til Kina". Anbefales virkelig!
Det er vanskelig å fatte at Gud er SÅ stor! Det er bare helt utrolig. Over all fornuft. Vet det jo, men å forstå det...
Shalom!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

heisann.. godt og høre at du koser deg de siste dagene før du skal hjem.. gleder meg kjempe masse til og se deg:) jeg skal faktisk ha andakt på emmaus nå torsdag,oi allerde i morra..hjelp.. hehe jaja det går nok bra..synd du ikke får hørt den men det kommer nok flere ganger.. glad i deg..klem camilla

31/5/06  

Post a Comment

<< Home