Thursday, June 12, 2008

Survivaltrip


Det har jo vært særdeles lite aktivitet her den siste tiden. Og, hvem leser vel en blogg i disse tider..?

Jeg skal på seiltur til Kroatia. Det blir digg! I den anledning ble det arrangert en "Survivaltrip". Det er ikke hardt å overleve når man har med seg nok mat, god sovepose og sol.

En passe padletur og deretter bading, mat og bli kjent.

Det er en skikkelig opptur å være ute i Guds natur. Spesielt når det er slik vær.
Jeg er utrolig takknemlig for alt det jeg har. Ikke ting og tang jeg har, men relasjoner- herlige foreldre, brødre, svigerinner, venner og kolleger. Gud har velsigna meg med så mange fine folk.
Den største velsignelsen er likevel troen.
Takk Gud!

1 Comments:

Blogger Frode said...

Å det finnes nå en og annen som leser blogger i disse tider også.. ;)

Skjønner at du skal på tur med Svein Aslak bl.a.. Morsomt! (alt blir avslørt på facebook)

Ønsker deg en maksimalt bra tur!

13/6/08  

Post a Comment

<< Home